11/20/14

Makwe Buku milik Pakwe Teater

Blog Diah ni memang tak lekang dek hujan tak lapuk dek panaslah.
Kelakar dia, lawak tahun 2010 pun masih boleh gelak terbahak-bahak di 2014.

Aku pernah bagitahukan Diah ada kepercayaan yang tinggi terhadap aku dalam menempuhi sesi pembelajaran degree ni.

Contoh, aku bagitahu Diah – Powerlah classmates aku. Jadual penuh pun ok je g koko. Kalau aku mesti tak boleh.

“Aku rasa sama je. Diploma kau boleh je,” balas Diah.

Aku bagitahu Diah – Weh! Tadi aku terlambat datang kelas. Aku kena kunci. Tak dapat present.

“Tapi kau survive the dayyy kannnn,” balas Diah.

Aku bagitahu Diah – Mamposlah! Cemanaaa ntah tesis aku. Dengan banyak kerjanyaa kat ofis. Hmmm.

“Kau bolehlah. Dulu boleh jeee,” balas Diah.

Lagipun, Diah tolerate yang aku bayangkan alter-ego aku adalah atlet tapi bila masuk Uniqlo dan Diah pegang satu baju, aku cakap pada Diah “Wehhh, padiaaa nak beli baju hujan!”

“Ni baju jogging lah gila!” balas Diah selamba.


Sebelum-sebelum ni, kalau birthday Diah selalu aku edit gambar pakwe-pakwe Korea Diah (contoh: Jay Park) hantar dekat wall Facebook. Tapi sekarang desktop ni tak ada pula software editing. Takkan nak call abang ICT untuk install selepas 2 bulan di sini, nampak mencurigakan pula nanti. Lagipun, Diah dah tak tergila-gilakan pakwe-pakwe Korea sekarang. Kalau edit gambar Pakwe Teater Diah hantar kat wall Facebook ni kang ...


Selamat Hari Lahir, Diah.

1 comment:

Rodiahalim said...

Ehhh apa niii *buat buat baru perasan